miercuri, 16 noiembrie 2011

Reuniunea

    - Reuniunea - Jurnalele Vampirlor - L.J. Smith -

Astazi am cumparat Reuniunea, am citit-o si, dupa cum vedeti, imi spun si opinia. Pot sa spun ca acum ma simt destul de multumita de mine ca am facut atatea, cand se presupunea ca ar trebui sa stau in casa si sa-mi plang de mila ca am racit.

Trec sase luni de la moartea Elenei, iar toti din oras par a fi uitat sacrificiul ei. Caroline vrea sa se impace cu Meredith si Bonnie, sa redevina prietene. Stefan si Damon, au plecat in Europa, incercand sa se comporte ca doi frati uniti. Ranile par a se vindeca pana cand, de ziua de nastere a lui Meredith ceva ingrozitor se intampla. O noua forta malefica patrunde in oras si provoaca ravagii. Dar, cel mai rau este ca nimeni inafara de prietenii Elenei, nu crede ca se petrece ceva supranatural. Cele doua prietene, Bonnie si Meredith nu vor s-o uite pe Elena, si nedreptatea produsa odata cu moartea ei. Sunt hotarate sa lupte iar astfel se reunesc cu Damon, Stefan si Matt contra acestui rau invizibil.

Este o carte simpatica, usoara. Nu trateaza subiecte prea profunde insa, datorita unor elemente noi precum sacrificul, razbunarea etc.. capata o nota mai credibila. Din nou, binele apare in lupta cu raul, cei ,,drepti" castiga in final. Dar chiar acest final clasic mi-a placut, pentru ca macar in ultimul ceas, scrisul pare mai romantic, cursiv si responsabil, personajele se renasc si se scalda in bucurie. Desigur, ce am mai spus despre aceste carti ramane valabil, si in contiunuare ma indigneaza ca o carte de 287 de pagini (in care literele sunt gigantice, randurile labartate) costa 39,99 de lei.
In rest, ce ar mai fi de spus este ca avem mai multa actiune, si de aici mai multa dinamica in intamplari, nu te plictisesti prea usor, recomand celor pasionati de Jurnalele Vampirilor carti/serial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu