sâmbătă, 14 aprilie 2012

The Woman in Black

The Woman in Black - N-15
Genul: Horror, Drama,Thirller
Durata: 95 minute
Regia: James Watkins
Scenariul: Jane Goldman
In rolurile principale: Daniel Radcliffe,
Ciarán Hinds, Janet McTeer
The Woman in Black este primul film in care joaca actorul Daniel Radcliffe dupa terminarea seriei Harry Potter. Am fost si sunt in continuare curioasa unde-l va purta cariera.

Trecand la subiect, am sa va marturisesc ca a trecut o vreme de cand am pasit din sala de cinema, de cand m-am ridicat de pe scaunul rosu si ca atare, am mai pierdut din detalii si nuante. Chiar si asa, imaginea de ansamblu este clara.

Am sa va dau subiectul de pe cinemacity:

Tânărul avocat Arthur Kipps îşi lasă fiul la Londra pentru a pleca înr-un sat izolat să rezolve problemele juridice legate de moştenirea răposatei Alice Dabrow. Ajuns acolo, descoperă că o serie de accidente şi sinucideri inexplicabile i-au obligat pe locuitori să-şi închidă copiii în case, pentru a-i proteja împotriva unui inamic invizibil.

În noaptea pe care o petrece de unul singur în casa defunctei, Arthur aude ţipetele unui copil care se îneacă şi vede şiruri de copii cu figuri descompuse care mărşăluiesc apatici. În curând, el va descoperi că aceştia au în comun aceeaşi dată a morţii, dar şi acelaşi criminal.


Fantoma unei femei dispreţuite de întreaga comunitate pentru că nu a fost în stare să-şi salveze fiul, Nathaniel, ia o formă cu adevărat înfricoşătoare. Oamenii îi spun Femeia în Negru. Un văl îi acoperă faţa, ascunzând vederii orificiile unde odinioară se aflau ochii, mîncaţi acum de animale necrofage, iar blestemul ei ascunde un secret şi mai întunecat: de căte ori îşi face apariţia, moare un copil.


Sincer, povestea nu este al naibii de inteligenta, secretul nu este cine-stie-ce. Insa, filmul in sine este foarte infricosator. Au fost momente in care mi-a scapat un tipat, ori clipe in care nu am putut sa nu-mi protejez privirea cu o palma peste ochi. Este un film clasic de groaza cu un final la fel de trist ca inceputul. Daca aveti chef de scene tari, vedeti-l.

O singura observatie am: Ce au oamenii astia care-l pun Daniel R. sa joace numai roluri de oameni chinuiti? (ex: in The Woman...-vaduv; in H.P-orfan) 

Un comentariu: