vineri, 6 ianuarie 2012

Immortals (Nemuritorii)

Genul: Actiune
Durata: 110 minute
Regia: Tarsem Singh
Limba: Engleza
Audienta: IM-18
In rolurile principale: Henry Cavill, Mickey Rourke, John Hurt, Luke Evans, Freida Pinto



In primul rand, nu sunt mare amatoare a filmelor de actiune, ba chiar n-am avut rabdare sa vad  mai mult de 10 minute din filmul 300. Deci, motivul pentru care m-am dus la Immortals n-a fost actiunea bruta ori gloria filmului 300, ci pur si simplu zeii.

Actiunea se rezuma la batalia dintre bine si rau, determinata de aparitia regelui Hyperion (Mickey Rourke). Acesta declară război umanităţii, iar insasi Grecia este pusa in pericol. Isi doreste sa-i elibereze pe Titani, iar pentru asta are nevoie de Arcul lui Epirus. Nu cred ca este necesar sa spun mai multe despre actiune, pentru ca nu sunt multe de descoperit, oricum, accentul nu cade pe poveste, ci pe batalii.

M-am cam speriat pe alocuri, luptele s-ar putea sa mi se fi parut prea crancene, volumul dat prea tare, multa violenta si omoruri.

Cel mai mult mi-a placut interpretarea zeilor, costumele si efectele speciale folosite, mai ales in 3D.

Despre actori, mi-a placut ca a jucat Henry Cavil ca actor principal (cunoscut si din The Tudors) si m-a mirat ca l-au folosit si pe Jospeh Morgan(a aparut recent in The Vampire Diaries). Pe Freida Pinto s-ar putea s-o mai fi vazut in Vagabondul Milionar.





 Recomand Nemuritorii, trebuie vazut macar pentru efectele vizuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu