duminică, 4 martie 2012

The Vow/Juramantul

Genul: Dragoste
Durata: 104 minute
Regia: Michael Sucsy
Limba: Engleza
Audienta: AP-12
In rolurile principale: Rachel McAdams, Channing Tatum, Sam Neill

Inspirat din realitate, in film se spunea povestea unei sotii care a reusit sa se reindragosteasca de sotul ei pentru a doua oara fiindca, in urma unui accident de masina, si-a pierdut memoria.

M-a plictisit un pic. Mi s-a parut absurd cum intreg filmul poate fi numai despre dragoste. Si nu despre dragoste in general, poate asta ar fi fost mai interesat, ci despre relatia un tip cu o tipa. Ok, poate nu e relevant sa spun asta pentru ca, daca alegi sa te duci la un film de dragoste, esti constient ca despre asta va fi vorba. Pe de alta parte, cred ca The Vow a avut o influenta pozitiva asupra mea, intrucat mi-a reamintit de adevaratele valori morale, mi-a trezit cheful de viata, m-a facut sa apreciez puritatea sentimentului de iubire si m-a facut sa iubesc din nou arta.

Despre distributie: chiar daca actorii nu sunt neaparat cei mai buni din bransa, mi s-a parut ca au jucat sincer, astfel incat li se putea vedea bunatatea in ochi (sper ca nu exagerez), iar in plus Rachel McAdams si Channing Tatum arata foarte dragut impreuna.

Chiar daca la modul propiu n-a fost o pelicula stralucita, povestea a fost sincera si din inima, asa ca ii dau 4 stelute din 5. *Pentru influenta pozitiva.

Un comentariu:

  1. OMFG! Aveam de gand sa scriu o poveste asemanatoare.... o compunere, fara sa am cel mai mic habar de film :))).... Strange.. o sa-l vad :d

    RăspundețiȘtergere