vineri, 2 martie 2012

Clubul Mortilor

Coperta cartii ,,Clubul Mortilor"
de Charlaine Harris, editura LEDA,
350 de pagini, pret aproximativ 30 lei
Dupa cum am mai spus, gasisem un anticariat (la Universitate) in care fiecare volum din seria Vampirii Sudului costa 10 lei. Astazi am gasit altul pe Lipscani care le da la 5 lei, iar asupra mea s-a starnit mania reducerilor. Acum am urmatoarele 4 volume. Probabil pana termin tot ce s-a publicat din aceasta serie, voi scrie numai despre acestea.

Din pacate, s-ar putea sa repet cateva idei pe care le-am mai scris anterior, iar cum momentan cartile nu se schimba prea tare, n-am ce face. Asa cum am mai spus, ma surprinde cat de repede le pot citi, cat de bine ma leaga de continut, astfel incat sunt cu totul absorbita in aceasta lume fantastica. Dar, chiar si asa, nu cred ca ar putea placea unei persoane care nu este inetersata de vampiri ori True Blood.

In Clubul Mortilor, a treia carte, Bill pleaca intr-o calatorie ,,de afaceri". Problema consta in faptul ca Bill nu se mai intoarce si exista motive ca el sa fi fost rapit. Pentru a-l gasi, Sookie se adanceste si mai tare in problemele vampirilor, intalneste varcolaci si mai multi tentriantopi.

Au fost interesante aventurile lui Sookie in Jackson, dar unele fapte raman confuze, prea putin explicate si, dupa parerea mea, in carte exista verigi lipsa care-n serial erau rezolvate. Asta m-a surprins. Desi, de obicei cartea este mai buna decat filmul, aici cred ca sta invers. Desi apreciez ca nu aflu mai mult decat vreau despre Tara sau Jason, descrierile sunt mult prea confuze, incat imi pun imaginatia la bataie.

Cam atat. Merita citite, pentru ca exista un continuu suspans inauntru, scenele Sookie-Bill/Eric sunt mai mult decat delicioase, iar pentru un impatimit al vampirlor vor fi o placere...chiar daca va fi de moment si nu va durata. Sunt bune in caz de plictiseala, asa ca, de ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu